[Recursos] Nova versió de http://recursos.softcatala.org

Gil Forcada Codinachs gforcada a gnome.org
div nov 29 21:30:39 CET 2013

Bones!

(Des del mòbil)

Utilitzaria sempre el comentari, el context és per diferenciar entre dues
cadenes iguals (en origen) i per aplicar una TM a un fitxer, no aplicaria
una cadena si l'original *i* el context no són iguals (o així crec que
funciona vaja).

Salut!