[Recursos] Petits afegitons

Joan Montané joan a montane.cat
dll nov 4 21:56:25 CET 2013

El dia 4 de novembre de 2013 21.28, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> Tot el que sigui afegir-hi projectes nous és molt important.

OK, aniré afegit projectes del Transifex, senzill de fer i díficil de
trencar res, :)

No he vist els canvis que has fet, però puja'ls i els integro.

> els he integrat directament a la branca master. Que no ho hagis vist és
bon senyal (per a mi), :D

>  el projecte Xfce et funciona bé?
>>

> Només l'he provat un cop. Quin problema et dóna?

No em baixa cap cadena en executar el ./src/builder.py A banda que la clau
"projecteweb" és incorrecta (això no afecta a la funcionalitat).

Fa uns dies vaig afegir el Xfce al JSON, com has fet tu, però al final el
vaig retirar. Sembla com al Transifex fos un metaprojecte, diferent dels
projectes de traducció habituals.

Joan Montané

Més informació sobre la llista de correu Recursos