[Recursos] Petits afegitons

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll nov 4 21:28:19 CET 2013

Hola Joan,

> Hola,
>
> Jordi,
>
> he retocat el nom del projecte openSUSE, una ximpleria.
>
> he afegit el projecte LimeSurvey al json. A la traducció li caldria una
> repassada, sembla feta a partir del castellà i combina el tractament de
> vós i de vosté. Però el trobo molt interessant.

Tot el que sigui afegir-hi projectes nous és molt important.

> He provat amb executant "./src/builder.py" es baixa i processa el
> LimeSurvey, tot sembla correcte.
>
> *No* he executat "./scripts/build.sh", no tinc l'usari jmas, ;)

No cal executar res de ./scripts. Això són els scripts d'automatització.
L'aplicació és ./src/builder.py. Només executant això hi ha prou.

La documentació està aquí:
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools

L'actualitzaré.

> Ja em diràs si cal retocar alguna cosa.

No he vist els canvis que has fet, però puja'ls i els integro.

> el projecte Xfce et funciona bé?

Només l'he provat un cop. Quin problema et dóna?

Gràcies Joan