[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 24 de desembre 2013

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div des 27 12:22:54 CET 2013

Hola Joan,

> He afegit al llistat de candidats el TinyMCE, l'Scribus i el Tizen
> (www.tizen.org <http://www.tizen.org>).

Això es afegir-los al projects.json. També caldria separar el GIMP i
l'Inkscape.

Vols vols fer tu o ho faig jo?

> Els 2 primers no haurien de ser complicats. Un és al Transifex i l'altre
> és un fitxer po que es pot baixar.
> El Tizen és diferent. Resulta que són fitxers po repartits en diferents
> dipòsits git, però el que m'amoïna més és l'estil de traducció, i el
> format dels fitxers po no és gaire estàndard, no crec que es puguin
> afegir directament. Enllaço un exemple.
>
> https://review.tizen.org/git/?p=apps/core/preloaded/calendar.git;a=blob;f=po/ca.po;h=ef972c9fcdcc3d0c3489980271d81b18d5607ab2;hb=HEAD

No ho havia vist mai això. Definitivament no és estàndard. Caldria
entendre perquè ho fan així, potser el usen un format intern clau/valor
i després exporten a PO. Un cop entès, jo seria partidari d'obrir-lis un
informe d'error perquè ho solucionessin. Te'n pots ocupar?