[Recursos] Actualitzada versió de desenvolupament - 24 de desembre 2013

Joan Montané joan a montane.cat
dij des 26 21:34:19 CET 2013

El dia 24 desembre de 2013 21.38, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent,
>
> Acabo d'actualitzar la versió de desenvolupament:
>
> *Memòries de traducció*
>
> A: http://recursos.softcatala.org/dev/
>
> Novetats:
>
> - Afegits els projectes Lxde, PoEdit, SMPlayer

He afegit al llistat de candidats el TinyMCE, l'Scribus i el Tizen (
www.tizen.org).

Els 2 primers no haurien de ser complicats. Un és al Transifex i l'altre és
un fitxer po que es pot baixar.
El Tizen és diferent. Resulta que són fitxers po repartits en diferents
dipòsits git, però el que m'amoïna més és l'estil de traducció, i el format
dels fitxers po no és gaire estàndard, no crec que es puguin afegir
directament. Enllaço un exemple.

https://review.tizen.org/git/?p=apps/core/preloaded/calendar.git;a=blob;f=po/ca.po;h=ef972c9fcdcc3d0c3489980271d81b18d5607ab2;hb=HEAD

Salut!!!

Joan Montané