[Recursos] Petició d'ajuda: com configurar les memòries de traducció amb diferents eines

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic des 11 16:08:27 CET 2013

Hola Jordi,

> [...]
> traducció del Virtaal, tant si és "bo" com si no. Quan ho vaig mirar,
> recordo que vaig demanar al Dwayne a veure com es feia la gestió de
> memòries de referència, i em va comentar que no n'hi ha, que per afegir
> una memòria com a referència s'ha de fer el procés que deia abans. "I
> per eliminar el contingut de la memòria de traducció interna?" (per
> començar des de zero) --> em va dir que havia d'eliminar un fitxer del
> directori de dades del Virtaal que és el fitxer de memòria de traducció
> on es van emmagatzemant les traduccions. Molt rudimentari.

Si tens temps i t'ho pots verificar. Si encara està així (probable)
llavors no seria partidari de recomençar-ho ja que volem coses que
l'usuari pugui usar senzillament.

> Ok

L'OmegaT seria important. És de les eines potents lliures.

Gràcies,

Més informació sobre la llista de correu Recursos