[Recursos] Memòria i virtualbox

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll ago 19 08:27:38 CEST 2013

Hola!

Veiem, jo mateix vaig estar mirant si existia una ruta a alguna versió
'trunk' del virtualbox, però no la vaig trobar a la pàgina de traducció del
VirtualBox, ells només fan referència a la ruta que us indique jo (sense el
número de versió) [1] i [2].

Per altra part, el VirtualBox sempre ha proveït dos fitxers que havien de
ser traduïts: VirtualBox_ca.ts i qt_ca.ts. Aquest segon fitxer no ha sofert
cap canvi des de fa uns tres anys i per mi ha deixat de ser part de la
traducció (tot i que a cada nova versió comprove si hi ha canvis). Si es
vol incloure, només cal afegir:

https://www.virtualbox.org/download/testcase/nls/4.2/qt_ca.ts

Pau

[1] https://www.virtualbox.org/wiki/Translating
[2] https://www.virtualbox.org/download/testcase/nls/

El dia 18 d’agost de 2013 20.35, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Al 18/08/2013 15:58, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
>
>  Ep

> Sí, en Pau va ser la persona que em va facilitar les URLs actuals.
>
> L'incloc al missatge perquè confirmi quines són les rutes correctes i les
> versions.
>
> Atentament,
>
> Jordi,
>
> --
> Jordi Mas i Hernàndez -Bloc: http://gent.softcatala.org/**jmas/bloc/<http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/>
> Planet Softcatalà -> http://planeta.softcatala.org

Més informació sobre la llista de correu Recursos