[Guia] [Forum] a la llista de països no hi surt catalunya

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu maig 23 22:20:54 CEST 2010

Al 23/05/10 19:40, En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> Acabo de caure que en la llista de països de la guia d'estil[1] no hi
> surt pas Catalunya.
> No he seguit massa el procés, però he preferit indicar-ho per si no ho
> hem discutit :)
>
> [1]
> http://www.softcatala.org/wiki/Guia_d%27estil/Guia_2010/Ap%C3%A8ndixs#Llistat_de_pa.C3.AFsos

Hola Eduard,

ara ja fem tard per a la versió imminent de la guia. Però tota cosa pot
servir per a properes versions. He reenviat a la llista guia, on es
porta la discussió de les futures versions (si us plau, continueu-ho allà).

En un futur, crec que seria millor evitar el terme país i em referiria a
aquest llistat com «Estats independents, territoris dependents i àrees
d'interès geogràfic». En resum, miraria que coincidís amb:
http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_3166 i hi afegiria també el codi ISO
actual.

També tindríem el repte de tractar les subdivisions, que també tenen
codi ISO.
Miraré de passar tot això que s'ha fet a la guia a la Viquipèdia en les
properes setmanes.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Guia