[Guia] Enllaços trencats

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim feb 23 16:28:16 CET 2010

He recuperat 2 de 4:
http://www.softcatala.org/projectes/eines/locpro/proces.htm
http://www.softcatala.org/projectes/eines/mt/

Per a la nova versió, si es conserven, caldria potser millor posar les
noves adreces URL.
Per altra banda, els 2 restants:

# Descripció del procés de localització a Softcatalà
Aquest document descriu el procés de localització de programes que
seguim a Softcatalà. Aquest document s'adreça a tothom que estigui
col·laborant en un projecte de localització de Softcatalà, a futurs
membres i, en general, a qualsevol que tingui interès a conèixer com
funcionem.

# Guia per a la comprovació de la qualitat i el funcionament d'un
programa traduït
Aquesta guia descriu els procediments bàsics que cal seguir per a
comprovar la qualitat tècnica i lingüística d'un producte informàtic
un cop ha estat traduït; es fa servir com a referent en tots els
programes traduïts des de Softcatalà.

Recordo que no els vam migrar al wiki perquè, parlant amb en Jordi
Ma,s vam veure que era material un xic anacrònic.
Igualment miraré de recuperar-ho perquè actualment ja s'hi estava enllaçant.
Per a la nova guia d'estil caldria veure si ometre'ls.
Ja informaré quan els pengi de nou.

Salut,

El 16 de febrer de 2010 15:02, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Guia