[Guia] Exemples

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
dij oct 29 11:40:56 CET 2009

Bé, la idea és que siguen "subtils", ja que sobretot el roig clar sembla
més aviat "rosa" que treu una miqueta de serietat al document. Si tens
un codi de color en hexadecimal que t'agrade, diga-m'ho i ho provem.

Aprofite per preguntar-vos:

Fareu molts més canvis (o afegireu més coses) a la guia?. Ho dic per
començar a anar creant el document .odt (estic emocionat per fer-ho!!).

Salut!

El dj 29 de 10 de 2009 a les 11:27 +0100, en/na David Planella va
escriure: