[Guia] Exemples

dij oct 29 11:27:17 CET 2009

El 25 / octubre / 2009 16:33, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit:
> Bones,
>
> Tot i que potser ja és una mica tard perquè la guia ja està feta, només vull
> comentar-vos que quan feu una taula del tipus:
>
> Text original
> Incorrecte
> Correcte
>
> Com heu fet fins ara, heu de posar al principi  class="prettytable" . Per
> exemple:
>
> {| class="prettytable"
>
> |-
>
> |-

> Això farà que les taules es vegen com ho podeu veure en aquest exemple:
> [...]

Abans que res, bona feina amb les taules.

No sé si és la meva configuració, però tal com veig els colors ara al
portàtil, són massa clars i realment no puc diferenciar-los.

Salut,
David.

Més informació sobre la llista de correu Guia