[Mozilla] Firefox Nightly en català?

dim feb 7 18:04:55 CET 2017

Hola Oriol,

Efectivament, per al català no traduïm el canal "central" (corresponent
al "Firefox Nightly") sinó l'"aurora" (anomenat "Firefox Developer
Edition").

Les raons són diverses: fins ara, en el canal "central" hi ha moltes
cadenes angleses que són temporals: es van modificant, afegint,
eliminant, etc. freqüentment i no seria eficient dedicar esforços a
traduir cadenes que al capdavall l'usuari final no arribarà a veure mai.

Una altra raó per no fer-ho (a aquestes alçades) és la cosa canviarà:
des de Mozilla se'ns va dir que, a partir de no-se-sap-ben-bé-quan, les
traduccions passaran a fer-se en un únic repositori per a *totes* les
versions. És a dir: a nivell de traducció, ja no hi haurà repositoris
separats (release/beta/aurora/central). Es traduirà un únic repositori i
can Mozilla ja s'espavilarà de saber quina cadena correspon a quin
canal. Tenint això en ment, crec que ara mateix no tindria sentit
començar a traduir el repositori "central".

Per als no iniciats, aquí es poden baixar les versions del Firefox dels
diferents canals (beta/aurora/central):
https://www.mozilla.org/ca/firefox/channel/desktop/

Els números de versió actuals per a cada canal de distribució són:

51 - Canal "release" (la versió per al consum general)

52- Canal "beta"

53 - Canal "aurora" (Firefox Developer Edition)

54 - Canal "central" (Firefox Nightly)

Si voleu provar versions preliminars en català (i sou usuaris més aviat
avançats), crec que el canal aurora (Firefox Developer Edition) ja
hauria de fer el fet. Jo fa temps que l'utilitzo i és prou estable. No
hi he tingut problemes. Això sí: s'actualitza cada dia; si no voleu
aquest ritme d'actualitzacions, llavors millor que utilitzeu el canal
release o beta.

salut,

jordi s

El 04/02/2017 a les 20:17, Oriol _ ha escrit: