[Mozilla] report

Anna Rosich Soler arosichsoler a gmail.com
div jun 10 09:32:01 CEST 2016

Bon dia, Manel, i benvingut! :)

Espero que estiguis còmode amb nosaltres. És un tipus de traducció molt
agraït.

Jo últimament no tinc gaire temps, però aviam si m'hi puc tornar a posar
(sí, ja sé que ja ho vaig dir fa temps, això, també, però tinc molta
feina...!).

Estem en contacte, nois. :)

Anna

El dia 10 de juny de 2016, 9:24, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat>
ha escrit: