[Mozilla] Migració dels projectes del Verbatim al Pontoon - no traduïu més al Verbatim

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 5 08:38:45 CET 2016

Hola Jordi,

> En resum, jo diria que de moment només calia eliminar els projectes dels
> Verbatim, però deixar els del Locamotion.

He fet això:

https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/2ad6cc5c1f9904eec9a9c2c88f78aae9633f7569

> El Transvision ara mateix no té cap avantatge respecte a Locamotion, com
> a mínim pel que fa al nombre de projectes.
> La idea és demanar al Transvision que indexi els projectes que s'han
> eliminat del Verbatim i per passar Pontoon. Si ho arriben a fer, llavors
> sí que comportarà un avantatge baixar les memòries del Transvision.

Ara ja tenim el fetcher de Transvision fet, o sigui que si publiquen
contingut allà que volem baixar no és problema fer-ho.