[Mozilla] Migració dels projectes del Verbatim al Pontoon - no traduïu més al Verbatim

dll gen 4 18:17:57 CET 2016

El 03/01/2016 a les 16:20, Jordi Mas ha escrit:
> El 29/11/2015 a les 07:50, Jordi Mas ha escrit:

> He actualitzat[1] el sistema de memòries de traducció[2] per usar
> Transvision[3] per baixar les traduccions de Mozilla ja que el sistema
> antic no funciona.
>
> [1]
> https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/18404f8355f336ff0bb24ce89f1bd9883b69d97e
> [2] https://www.softcatala.org/recursos/memories.html
> [3] https://transvision.mozfr.org/downloads/

Ep Jordi,

En teoria, els projectes que deixaven de funcionar són els del
"Verbatim". Els que estaven al Locamotion continuen essent vàlids.
Jo crec que només calia eliminar del recull de memòries els projectes
del Verbatim i deixar els de Locamotion.
Potser per simplificar vols tirar directament de les memòries de
Transvision i descartar el Pootle de Locamotion?

> Sembla que importem 75.285 paraules més que abans. No he tingut temps
> de fer una anàlisis però estaria bé que revissesiu que el que
> s'importa és correcte (projectes, com queden les traduccions, etc).
Si has baixat el TMX que conté tots els projectes que inclou el
Transvision, llavors no m'estranya que et surtin més paraules que abans
(tot i incloure menys projectes): estàs baixant diferents versions del
mateix producte.

A https://transvision.mozfr.org/downloads/ veig que es poden baixar
aquestes memòries:
- Release
- Beta
- Aurora
- Central
       ---> tots aquestes són el mateix producte (el Firefox), però
diferents versions. Segurament es dupliquen les cadenes x 4. Jo baixaria
tan sols l'Aurora, que és el que traduïm

- Firefox for iOS
        ---> De moment, no hem començat la traducció del Firefox per a
l'iOS, entenc que no hi ha cap cadena d'aquest projecte

- Gaia 2.0
- Gaia 2.1
- Gaia 2.2
- Gaia 2.5
Gaia Master
     ---> Tot són és el Firefox OS, diferent versions. En principi es
tradueix el Master.

- mozilla.org
    ----> La pàgina web de Mozilla i campanyes. Si comparem amb el
Locamotion, correspon al projecte "Web parts".

És possible que surtin més paraules per això que descric?

En resum, jo diria que de moment només calia eliminar els projectes dels
Verbatim, però deixar els del Locamotion.
El Transvision ara mateix no té cap avantatge respecte a Locamotion, com
a mínim pel que fa al nombre de projectes.
La idea és demanar al Transvision que indexi els projectes que s'han
eliminat del Verbatim i per passar Pontoon. Si ho arriben a fer, llavors
sí que comportarà un avantatge baixar les memòries del Transvision.

M'explico?

salut
jordi s