[Mozilla] Migració dels projectes del Verbatim al Pontoon - no traduïu més al Verbatim

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 3 16:20:08 CET 2016

El 29/11/2015 a les 07:50, Jordi Mas ha escrit:
> El 28/11/2015 a les 0:28, Jordi Serratosa ha escrit:

> Hola Jordi,
>
> M'interessaria molt com recomanen que baixem les traduccions per tal de
> poder-les incorporar a les memòries. Com saps, l'ideal seria un ZIP amb
> tots els PO similars.
>
> Gràcies

He actualitzat[1] el sistema de memòries de traducció[2] per usar
Transvision[3] per baixar les traduccions de Mozilla ja que el sistema
antic no funciona.

Sembla que importem 75.285 paraules més que abans. No he tingut temps de
fer una anàlisis però estaria bé que revissesiu que el que s'importa és
correcte (projectes, com queden les traduccions, etc).

Qualsevol cosa em dieu

Jordi,

[1]
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/commit/18404f8355f336ff0bb24ce89f1bd9883b69d97e