[Mozilla] Migració dels projectes del Verbatim al Pontoon - no traduïu més al Verbatim

dis nov 28 20:49:13 CET 2015

Ep papapep

Per l'enllaç, sembla que és una pàgina de mozilla.org que volies modificar
via git (pertany al projecte "Web parts" del Locamotion)

Una de les coses que recordo que deien és que el Pontoon s'entén millor amb
el git, tot i que no en conec els detalls.

De fet, ja ho comenta el Pascal en l'enllaç del commit del teu missatge:
"If you want to work both with a web tool and direct commits to github, you
can use Pontoon, but not Pootle."

Aquest sembla ser un dels avantatges del Pontoon.

Jo el que faria és deixar primer que migrin els projectes del verbatim al
pontoon i, quan ho veiem clar, podem demanar que migrin també el "web
parts" del Locamotion al Pontoon.

salut,
jordi s
El dia 28/11/2015 12:29 p. m., "papapep" <papapep a gmx.com> va escriure: