[Mozilla] Més projectes a Pontoon

papapep papapep a gmx.com
dis nov 21 01:58:10 CET 2015

Hola, Sergi.

Els projectes que encara no són disponibles en català, és per què ningú ha demanat que els afegeixin. Per exemple, pel "Fundraising" ho vaig demanar jo en resposta a un correu que van enviar comentant-ho a la llista general.

La migració que dius, no sé com l'enfoquen els que ho porten però, com va comentar en Jordi S.  ahir, més val que primer tinguin l'eina molt ben esmolada o tindrem molts problemes en els processos automatitzats que alguns companys utilitzen.

Respecte el tema del botó, probablement ho puguis trobar al locamotion:

http://mozilla.locamotion.org

Salut.