[Mozilla] Més projectes a Pontoon

Sergi Rodrigues sergio.cero a gmail.com
div nov 20 23:47:37 CET 2015

Hola a tots, algú sap perqué a la majoria de projectes a Pontoon (veure
enllaç a sota) no apareix l'equipo de CATALÀ?

    https://pontoon.mozilla.org/projects/

¿S'ha de fer algo per migrar els sistemes anteriors habituals de
traducció a aquesta plataforma?

És que quan vaig simplement al Marketplace de Firefox el botó per
INSTAL·LAR no apareix traduït!!!!???

    https://marketplace.firefox.com/app/cartes/

I si vaig al Pontoon, veig que el projecte "Marketplace" (ni cap dels
altres que comencen per "Marketplace") apareix el català. Però en canvi
veig que la major part de la interfície del Marketplace sí apareix en
català. Així doncs... què cal fer?

Salut!
Sergi