[Mozilla] Possibles errors en els formatadors de data

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim maig 26 21:19:14 CEST 2015

El 26/05/2015 a les 18:13, Joan Montané ha escrit:

> El dia 26/05/2015 18:00, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> va escriure:
>  >

>  >
>  > Bàsicament %eB només funciona amb Mozilla llavors cal deixar-ho com està.
>  >
>  > Introduiré aquestes variants especifiques del Mozilla al fitxer de
> regles[2] i les documentaré.
>  >
>  > Gràcies per l'aclariment. M'alegro que sigui un fals positiu al final.
>  >

> [...]

Hola Joan,

No només hi ha el tema de l'apostrof sinó també la variació de/del.

Ara mateix les regles que tenim són:
https://github.com/Softcatala/translation-memory-tools/blob/master/src/quality/pology/date-format.rules

On donem "de o del" com a bons.

Podeu veure una mostra del que s'usa en general:

https://www.softcatala.org/recursos/web_search.py?source=%25B+%25e&target=&project=tots

Realment, el que cerquem són errors greus, com els mostrar mes/dia en
compte de dia/mes. Els de/del o similar no els estem reportant com a
error (no cerquem estil, sinó errors). Aquest és un bon fil per seguir
en recursos on ja hi ha un fil encetat si teniu interès.