[Mozilla] Possibles errors en els formatadors de data

Joan Montané joan a montane.cat
dim maig 26 18:13:32 CEST 2015

El dia 26/05/2015 18:00, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure:

> Bàsicament %eB només funciona amb Mozilla llavors cal deixar-ho com està.
>
> Introduiré aquestes variants especifiques del Mozilla al fitxer de
regles[2] i les documentaré.

> Gràcies per l'aclariment. M'alegro que sigui un fals positiu al final.

Només comentar que al CLDR també hi ha un camp similar per a usar els mesos
en genitiu. Potser en un futur els llenguatges ampliïn les opcions per a
aquest cas.

Mentrestant això no passa, un dubte. Què és millor? Fixar la proposició
"de" o mostrar les dues opcions separades per una barra "d'/de"? "de abril"
o "d'/de juny"? Tradicionalment hem usat només la "de", però en documents
escrits habitualment trobo la 2a opció.

Joan Montané