[Mozilla] Possibles errors en els formatadors de data

dim maig 26 17:32:51 CEST 2015

Ep Jordi,

No tinc temps per desenvolupar, però resposta curta: %Eb sí que existeix
(com a mínim per a Mozilla) i és la forma alternativa de presentar el
nom del mes.
Si s'especifica "... de %b" com proposes, queden coses com: "de abril",
"de agost"

Al FirefoxOS, les formes alternatives veig que estan aquí:
\firefoxos-ca\shared\date\date.properties.po
> #: month-0-genitive
> msgctxt "month-0-genitive"
> msgid "January"
> msgstr "de gener"
>
> #: month-1-genitive
> msgctxt "month-1-genitive"
> msgid "February"
> msgstr "de febrer"
>
> #: month-2-genitive
> msgctxt "month-2-genitive"
> msgid "March"
> msgstr "de març"
>
> #: month-3-genitive
> msgctxt "month-3-genitive"
> msgid "April"
> msgstr "d'abril"

En cap revisió del FirefoxOS no he detectat cap cosa rara a les dates,
però m'hi fixaré. Això ja era així a la versió anterior 2.1 del FirefoxOS

La notació aquesta era nova per a mi; quan vaig arribar, ja la vaig
trobar posada (és a dir, l'%Eb no vaig introduir-lo jo). No sé si algú
en té més detalls.
Si no està documentat i funciona "de casualitat", tampoc no t'ho sé dir.
La notació de dates és força farragosa.

El 25/05/2015 a les 13:30, Jordi Mas ha escrit: