[Mozilla] Propera versió 11 d'agost

div jul 24 14:43:10 CEST 2015

Ep

Entenc que es pot fer servir el Pootle com de costum.

El problema que havia detectat encara no està solucionat, però això no
impedeix que es pugui fer la traducció al Pootle en línia.

El problema que vaig detectar és que, si tradueixes una cadena al Pootle
i baixes els fitxers, la cadena que acabes de traduir no apareix traduïda.

Serà qüestió de traduir-ho tot en línia al Pootle, en lloc de baixar els
fitxers i traduir-los fora de línia.
A mi m'afecta perquè normalment vaig baixant els fitxers regularment per
fer-hi cerques i comprovacions d'errors.

El 19/07/2015 a les 23:07, Eduard Gamonal ha escrit: