[Mozilla] Problema amb cadena de formatat de data

diu jul 5 22:13:58 CEST 2015

El 05/07/2015 a les 20:32, Joan Montané ha escrit:

> El dia 05/07/2015 20:05, "papapep" <papapep a gmx.com
> <mailto:papapep a gmx.com>> va escriure:

> clic

> Fàcil quan ho descobreixes, 😊 La primera vegada vaig trigar una bona
> estona a trobar el desllorigador ☺

Sí, hi ha comprovacions que són falsos positius (que realment no són
errors).
Per tant, hi ha d'haver una manera per dir-li al Pootle que allò
realment no és un error (el senyal vermell de prohibit, com comenta el
Joan).

Jo encara vaig insistint amb el meu problema. Per  mi, m'és
imprescindible poder baixar els fitxers fora de línia, i no pas per
traduir-los.
De fet, per al recull de memòries de traducció, també és imprescindible
que funcioni questa funció.
Ja són conscients del problema i sembla que ja hi estan treballant.

Keep it up papapep! ;-)