[Mozilla] Problema amb cadena de formatat de data

Joan Montané joan a montane.cat
diu jul 5 19:59:52 CEST 2015

El dia 05/07/2015 19:56, "papapep" <papapep a gmx.com> va escriure:

> Holes,
>
> A banda del tema que en Jordi té amb el nou Pottle (que va de conya a
nivell de rendiment, tot sigui dit) de la no actualització dels fitxers
descarregats, jo m'he trobat amb una altra cosa (adjunto captura).
> He enviat un missatge a l'enllaç on posa "Report a problem with this
string", explicant que el nostre format de data demana posar abans el %d
que el %Y, però per ara i tant no m'han respost. Ja deu fer ben bé una
setmana.

> Teniu idea d'on podria comentar-ho més, o m'espero a veure si algú
respira?

Hola,

Pots fer que el Pootle ignori les regles de control. Simplement fes clic al
senyal vermell de prohibit.

Joan Montané