[Mozilla] Problema amb cadena de formatat de data

papapep papapep a gmx.com
diu jul 5 19:56:13 CEST 2015

Holes,

A banda del tema que en Jordi té amb el nou Pottle (que va de conya a
nivell de rendiment, tot sigui dit) de la no actualització dels fitxers
descarregats, jo m'he trobat amb una altra cosa (adjunto captura).
He enviat un missatge a l'enllaç on posa "Report a problem with this
string", explicant que el nostre format de data demana posar abans el %d
que el %Y, però per ara i tant no m'han respost. Ja deu fer ben bé una
setmana.

Teniu idea d'on podria comentar-ho més, o m'espero a veure si algú respira?

Salut.

Name: Captura de 2015-07-05 14:07:34.png
Type: image/png
Size: 120498 bytes
Desc: no disponible