[Mozilla] recordatori de properes versions: 23 de febrer

dis feb 21 16:35:22 CET 2015

Alerta Anna i Papapep. Hi ha un problema de coordinació al locamotion i no
s'utilitzen les cadenes de web_parts.
Els fitxers crítics cal que es tradueixin per svn mentrestant.
recordeu que hi ha el firstrun del firefox 36 i les cadenes del MWC a
firefoxOS