[Mozilla] recordatori de properes versions: 23 de febrer

dll feb 9 14:08:48 CET 2015

El dia 9 febrer de 2015, 14:00, Eduard Gamonal
<egamonal a softcatala.cat> ha escrit:

> Em referia a si hi ha algun procés especial o simplement podem fer-ho des
> del locamotion entre tots i provar-ho en mòbils.

Sempre al Locamotion. Si els testers tenen Keon, el més fàcil és
simplement utilitzar les darreres imatges de:
http://downloads.geeksphone.com/
Jo en tinc un i el vaig actualitzant periòdicament.

Ja miraré d'actualitzar aquestes coses al wiki.