[Mozilla] Diuen al mozlando que s'acaba el FirefoxOS

papapep papapep a gmx.com
dic des 9 21:38:16 CET 2015

Un punt de vista (em refereixo al què diu al final de l'article) curiós el de l'Albert Cuesta. No sé si és realista, o no, però curiós.
http://m.ara.cat/tecnologia/web-oberta-perd-partida-aplicacions_0_1483051710.html

Salut.