[Mozilla] Migració dels projectes del Verbatim al Pontoon - FET

dic des 9 18:14:55 CET 2015

Ep

Sembla que ja han fet la migració dels projectes del Verbatim cap al
Pontoon.
Vegeu els projectes en català del Pontoon: https://pontoon.mozilla.org/ca/

Així doncs, ja es pot començar a traduir al Pontoon ;-)

Anem veient com es comporta...

salut,
jordi s

El 28/11/2015 a les 0:28, Jordi Serratosa ha escrit: