[Mozilla] Mudança a Locamotion

dij oct 30 23:01:15 CET 2014

Ep
Molt bé!
Ja hi veig passat firefox, thunderbird, firefox per android, lightning i
les "Web Parts" (els .lang de les pàgines web).
Amb això, només hi faltaria el FirefoxOS, suposo que està pendent.
Veig que ells separen els diferent components (firefox, thunderbird, etc.)
i nosaltres els teníem tots junts dins d'un sol projecte "Aurora". Però
això tant se val.

He baixat els .po dels diferents projectes (menys el del "Firefox 35
(Aurora)" que, no sé per què, no m'apareix l'opció de baixar els .po) i els
he comparat amb els últims del nostre Pootle.

Veig que els meus comentaris *no* s'han importat. Per sort, les cadenes han
quedar ordenades con les teníem abans i ja els tornaré a inserir quan
tingui drets d'edició al Pootle.

No sé si se'ls pot demanar que mantinguin els comentaris per al FirefoxOS,
que de fet és el projecte que en té més i en el qual són més rellevants
(bàsicament, comentaris sobre decisions de traducció per restricció
d'espai).

També us demanaria que, de moment, no traduïu encara res del nou Pootle
(tret de les "Web Parts"), perquè primer voldria compara-ho tot i reinserir
els comentaris i acabar de retraduir alguna cadena que no ha pillat.

Ja m'he fet usuari del Pootle a mozilla.locamotion.org/ca

Eduard, ja diràs quan donin/donis els permisos d'edició dels diferents
projectes.

El dia 30 octubre de 2014 1:18, Eduard Gamonal <egamonal a softcatala.cat> ha
escrit: