[Mozilla] Errors del Gaia 1.4

dij maig 8 11:58:14 CEST 2014

Ep!
> i han enviat un correu dient que*les variables, és clar, no s'han de
> traduir*. A nosaltres se'ns han qudat algunes fuzzies per allà sense
> actualitzar: http://transvision.mozfr.org/variables/?locale=ca&repo=gaia
Normalment les variables no s'han de traduir, _però en aquests casos sí,
no les toqueu_!
Corresponen a cadenes que són tant l'opció de menú com encapçalaments.
Com generalment als encapçalaments hi cap menys text, van "duplicar"
aquestes cadenes, però en forma de variables. Si es deixen les variables
tal qual, el missatge de l'encapçalament serà el mateix que el de
l'opció. Si es tradueix per algun altre text, aquest text apareixerà com
a encapçalament. No sé si m'he explicat, però bottom line: no les
toqueu, please ;-)
En aquestes cadenes al Pootle hi ha (o hi havia) comentaris que ho
expliquen.

A veure quan tinc un moment per "fumigar" la 1.4.

El 08/05/2014 9:50, Eduard Gamonal ha escrit: