[Mozilla] Pootle test

diu maig 4 19:30:17 CEST 2014

Ep Toni,

Per curiositat, saps d'on vénen les propostes de "Traduccions similars"?
Per exemple:
<http://pootle-test.softcatala.org/ca/mozilla/translate/editor/ui/chrome/composer/editorOverlay.dtd.po#unit=304632>

Cerco en tots els fitxers del projecte i no hi ha cap altra traducció.

Això és l'"amagama" (servidor de memòries de traducció)? Quines memòries
hi has afegit?

La informació que el Pootle dóna d'aquestes propostes és escassa. Crec
que t'hauria de dir si ve d'algun altre fitxer del mateix projecte o bé
d'alguna memòria externa. Però clar, això suposo que ja és cosa del
Pootle...

En general, fa més fila, que l'anterior, tot i que al principi vaig
força perdut per trobar què fa que :-)

El 04/05/2014 13:37, Toni Hermoso Pulido ha escrit: