[Mozilla.cat] Treball programat

Marc Pareta Sendra info a marcpareta.com
dis mar 22 14:45:25 CET 2014

Bon dia,

A la feina hem començat a utilitzar Trello <https://trello.com/>, un
gestor de tasques molt interessant que crec que ens aniria molt bé per
programar articles, actualitzacions a xarxes o tasques en el bloc (tema
traduccions el desconec...). De moment he creat uns quants panells per
tenir programats articles i actualitzacions. Si m'envieu un email, us
adjunto i li feu un cop d'ull.

També he creat una pàgina de mozilla.cat a Google+
<https://plus.google.com/b/103420913532535166166/103420913532535166166/about>.
S'hauria d'enllaçar amb la web www.mozilla.cat. Em sembla que és posar
un codi al <head>. Com ho fem?

Intentaré actualitzar el bloc un cop per setmana i les xarxes 2 o 3. Les
fotos de capçalera he pensat d'anar-les canviant cada 3 o 4 setmanes amb
motius festius o paisatges catalans. Com ho veieu? Intentaré animar a un
parell d'amics meus pq també escriguin a mozilla.cat a veure si té més
vida.

També hauríem d'actualitzar l'estètica del bloc, ha quedat desfasada...

Per altra banda he començat a col·laborar amb el portal ycom.cat
<http://ycom.cat/>. Faré un post de totes les noves versions del Firefox
ja que crec que ens pot aportar visites i, possiblement, algun seguidor
més a les xarxes. Tema softcatalà voleu que faci un article també? Crec
que és una bona plataforma de difusió que ens pot venir de meravella.

Anem parlant

Una abraçada i bon cap de setmana!

--
Marc Pareta Firma