[Mozilla] Mots en anglès a Australis - Firefox 29

div mar 21 16:17:07 CET 2014

Ep
També em passa. Ignoro si és per qüestions de sign-off....
Veig que han adoptat l'opció de separar les paraules amb guió al final
de línia... Entenc les motivacions (aprofitar el màxim l'espai), però no
m'acaba de convèncer.
Veig que les paraules "tallades" depenen de l'espai i la mida de lletra
de cada ordinador. A mi no se'm talla als mateixos llocs que al Toni:

Ja anirem veient com acaba la cosa...

salut
jordi s

El 21/03/2014 14:45, Toni Hermoso Pulido ha escrit: