[Mozilla] Traducció del firefox 30 al 99%

dll mar 17 18:38:36 CET 2014

Hola Ramon,

> Acabo d'arribar al grup (i encara en cap de setmana) i no sé gaire el
> vostre sistema de treball.
>
> El meu oferiment era de llegir la traducció ja enllestida i fer-hi les
> possibles remarques o comentaris, fixar-me en la coherència del resultat,
> etc. És a dir, tot  "treballs finals o d'acabat".
>
> Pel que veig, ja envieu coses allà on les hagin d'introduir o aplicar. Per
> tant, no sé si en aquesta ocasió podré fer res d'utilitat. Si és que sí,
> digueu-ho i procuraré no perdre temps.
>
> Ramon

Aquesta pressa s'ha degut a que faltaven 24h per enviar la feina.

**traducció del programari**

Les cadenes de les aplicacions es tradueixen a
http://pootle.softcatala.org. aquí la gent fa o bé enviaments, o bé
suggeriments.
els suggeriments els revisem toni, jordi i jo i vigilem que tot compleixi
la guia d'estil, per exemple.
Quan la gent s'hi acostuma i fa pocs errors, donem uns permissos més alts
perquè no calgui passar per aquest filtre.

caldria veure si el pootle permet mostrar les paraules modificades entre
unes dates concretes. toni, et sona si es pot?

**traducció de la web**
aquí sí que és més fàcil fer revisió perquè tot es mostra en format de text
i de manera continuada.
Aquí es notifiquen noves cadenes per la web
https://l10n.mozilla.org/teams/ca#webdashboard
Normalment la gent es baixa el fitxer i el tradueixen, i si tenen dubtes
els envien per la llista.
Habitualment cal coordinar-se amb josep sanchez papapep, o jo mateix.
En aquest cas és imprescindible NO EDITAR AQUEST FITXER AMB EL BLOC DE
NOTES de windows.
Cal fer-ho amb un editor de debò, com notepad++ o gedit/kedit/kate per a
linux.

Pots parlar amb en papapep perquè et guii en com fer una revisió dels
textos més recents o, millor encara, més visibles. Com ho veieu?