[Mozilla] Traducció del firefox 30 al 99%

dll mar 17 11:14:40 CET 2014

Hola,

sí s'ha enviat correctament :)
http://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-aurora/ca
https://l10n.mozilla.org/shipping/dashboard -> tot verd

Simplement fes una ullada als list.txt i region.properties que no hagi
canviat res que no toca.

Salut,

El 17/03/14 11:01, Eduard Gamonal ha escrit: