[Mozilla] Traducció del firefox 30 al 99%

dll mar 17 11:01:11 CET 2014

Ahir va haver-hi problemes amb l'exportació des del Pootle i fins passada
mitjanit no va estar solucionat.
No ha estat possible fer l'enviament. Aquest vespre ho faré jo però és
probable que hàgim perdut la data límit. Així l'aurora passa a beta però
segurament sense canvis (fallback degut a que no està completada).
Ja miraré on cal fer el push correctament. Quan això estigui fet,
actualitzarem l'aurora del pootle per poder traduir la propera versió.

Ens passa molt sovint que fem els canvis a darrera hora i aquest cop
probablement hàgim fet tard.
De cara al proper cicle, hauríem d'intentar completar-ho una setmana abans
com a mínim, o fins i tot més si tenim el firefox aurora instal·lat, per
poder veure les cadenes.