[Mozilla] Traducció i correcció

R. Torrents r.torrents a gmail.com
dis mar 15 19:37:44 CET 2014

Acabo d'escriure a l'Eduard Gamonal per oferir-li de col·laborar en la
traducció del Firefox. Més que en la traducció, que suposo que ja té
mecanismes propis, proposava ocupar-me d'una lectura final, general i
crítica, per assegurar tant com es pugui la normalitat lingüística i la
coherència interna d'aquesta versió del Firefox.

En altres paraules, ofereixo la meva col·laboració com a lector -
corrector. Si la participació m'és acceptada i cal res més, ja ho direu.

Sóc jubilat amb uns quaranta anys de professió en qüestions de llengua.

Vostre,

--
Ramon Torrents
http://www.lletres.net