[Mozilla] Problemes amb el ChatZilla.

div feb 7 21:22:57 CET 2014

Hola,

hi ha 2 motius perquè pugui deixar de funcionar.
1. Nova versió del ChatZilla (que s'hagi actualitzat al Firefox) i que
el paquet quedi desfasat llavors.
2. Simplement la versió major compatible del Firefox indicada en
l'extensió queda desfasada.

Aquest cop ha estat la 2ona, abans va ser la 1a. Idealment el sistema
que ho allotja m'hauria d'avisar pel cas 2, però sembla que no sempre és
així. Caldrà estar pendent ara quan arribem al Firefox 30 ;)

Salut,

El 07/02/14 20:12, Pau Sellés i Garcia ha escrit: