[Mozilla] Fwd: Locales at risk for v1.2 shipping

papapep a gmx.com papapep a gmx.com
dij oct 17 16:33:43 CEST 2013

Al 17/10/13 10:37, En/na Eduard Gamonal ha escrit:

> On Thu, Oct 17, 2013 at 10:16 AM, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat <mailto:toniher a softcatala.cat>> wrote:
>
>     El 17/10/13 09:32, Josep Sànchez ha escrit:
>     > Ja estic ubicat, moltes gràcies.
>     > Aquest vespre m'hi poso.
>     >
>     > Toni i Jordi Serratosa, hi ha alguna cosa més important que les
>     altres a
>     > fer?
>
>     Hola,
>
>     tot el que hi ha a:
>     http://pootle.softcatala.org/ca/gaia/
>
>     Si hi ha cadenes que no saps què posar-hi, omet-les.
> [...]

Bones,

He fet una razzia mentre dinava. El que és un pal és no poder veure
només les cadenes que no tenen suggeriments, per intentar anar per
feina. O es pot i jo no sé fer anar el Pootle?

Aquest vespre més...

Salut.