[Mozilla] Summit2013

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic oct 9 13:16:18 CEST 2013

El dia 09/10/2013 12:49, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure:

> El dia 9 d’octubre de 2013 12.19, Toni Hermoso Pulido <
toniher a softcatala.cat> ha escrit:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Fennec_Locales/Aproximaci%C3%B3

> He penjat un esborrany de com m'imagino la interfície gràfica. Això és
més disseny UI, :)

Si necessites ajuda amb disseny gràfic digue-m'ho.

> Segurament no hi haurà mai més de 3 o 4 locales configurats. Tenim 2
opcions. Limtar-ho a un nombre determinat (5 o 6), o deixar que l'usuari
pugui posar 28 locales diferents ordenats. En ambdós casos, caldria
poder-se desplaçar pel llistat de llengües configurades.

> Ara poso tot això al wiki, :)

Com a cas curiós et diré que a Andorra parlem català, francès i espanyol
com a idiomes oficials, a més d'anglès, itàlia, portuguès i rus com a
idiomes afegits, atès la gent que viu al meu país. De fet, excepte el rus
jo parlo la resta que he esmentat amb normalitat. També hi han altres
països com ara Suïssa que tenen 4 llengües base o oficials i en parlen
altres que han adoptat. Tampoc cal anar tant lluny per veure com s' adopten
idiomes; m'he trobat aquest estiu a Eivissa molta publicitat a les parades
de bus en alemany (com ja és habitual des de fa uns anys) però aquest la
novetat ha estat en rus i grec!

Amb tot això vull dir que pensem bé el nombre de locales que volem afegir;
es parla català a molts indrets arreu del planeta i la nostra llengua
conviu perfectament al costat d'altres, 6 més al cas d'Andorra ;)

Els meus 5ct,
Benny ^ _ ^ "