[Mozilla] noves cadenes al newsletter.lang

Anna Rosich Soler arosichsoler a gmail.com
dic oct 2 11:11:33 CEST 2013

Ja ho tinc!

Però tinc alguns dubtes...

;Email updates for vouched Mozillians on mozillians.org.

He estat buscant si ja abans s'havia traduït "Mozillians", no ho he trobat
i en Pascal m'ha dit que no en tenim cap traducció, ja que mai s'ha fet la
traducció al català de "mozillians.org". Em podrieu confirmar que no tenim
cap traducció per "mozillian"? Gràcies! :-)

I un altre:

;Former University program from 2008-2011, now retired and relaunched as
the Firefox Student Ambassadors program.

"Firefox Student Ambassadors program" s'ha de traduir?
Aquí (
http://l10n.mozilla-community.org/~pascalc/langchecker/?action=translate&file=newsletter.lang)
hi ha les traduccions en alemany, albanès i suec. En alemany i ablanès ho
han adaptat. En suec ho han deixat en anglès.

Les altres cadenes diria que les he pogut resoldre sense problema. Les
envio ja o m'espero que tinguem els dubtes aclarits?

Gràcieeeeeeees :-)

El dia 2 d’octubre de 2013 10.26, Anna Rosich Soler
<arosichsoler a gmail.com>ha escrit: