[Mozilla] Resum de Mozilla, vol 78, número 34

dll nov 25 16:36:34 CET 2013

Hola Joan,
Això és un paràmetre de cada usuari.
a la part inferior  "Per a cancel·lar la subscripció a la llista Mozilla,
rebre un recordatori de la contrasenya o bé canviar les vostres opcions de
subscripció , introduïu l'adreça electrònica de la vostra subscripció:"