[Mozilla] mozorg/home.lang

diu nov 17 18:19:56 CET 2013

El 17/11/2013 17:26, papapep a gmx.com ha escrit:
> Bones,
>
> He vist que hi ha cadenes noves al fitxer de l'assumpte, però m'he
> quedat "acollonido"...
>
> http://l10n.mozilla-community.org/~pascalc/langchecker/?locale=ca#mozorg/home.lang:
>
> * Firefox connects you to the Vans Triple Crown of Surfing and all the
> things you love. Don‘t miss a second of the action from Hawaii, Nov.
> 12—Dec. 20.
> * <i>Stream</i> the surf
> * Stream the surf
> * Learn more
>
> La primera i l'última no tenen massa secret, però les dues del mig...com
> [...]
Ep
Bona aquesta... Tot i que no sé fins a quin cert punt és rellevant el
contingut per als lectors catalans, aquí una proposta.
Jo no m'hi miraria gaire, perquè són coses d'aquelles que "passen de
llarg" aviat.

* <i>Stream</i> the surf

* Al <i>corrent</i> de l'onada

[jugaria amb "stream", mantenir/estar "al corrent" i, onada que és un
"corrent" d'aigua... en fi]

Aquí la pàgina com es veu en anglès:
<https://www.mozilla.org/en-US/?v=1&utm_expid=71153379-29.QhvDOg2zQqa9threH1A1kQ.1>
Va a petar a una entrada del blog de Mozilla:
<https://blog.mozilla.org/blog/2013/11/12/live-what-you-love-mozilla-firefox-the-vans-triple-crown-of-surfing/>

salut
jordi s