[Mozilla] Versions en valencià dels productes de Mozilla.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim maig 7 13:49:22 CEST 2013

Per tant, si la resta ho considera convenient:
- Mantenir les versions, encara que suguen beta a addons.mozilla.org fins
que tinguem una versió estable. Puc editar la descripció i ficar un enllaç
directe a la versió estable (la 18).
- Que algú òbriga el bug i faça seguiment. Açò no és una necessitat, ja que
amb el punt anterior tenim "solucionat" el problema parcialment. Ho dic per
si, en aquest moment no pot ningú.

Ja em direu si us sembla bé.