[Mozilla] Versions en valencià dels productes de Mozilla.

dim maig 7 13:41:03 CEST 2013

Hola Pau,

la polèmica és perquè no es veu per defecte la versió 'estable' del
Thunderbird (18 diria) a addons.mozilla.org. Però això no és un
problema nostre, sinó en tot cas de Mozilla i caldria informar-ne al
respecte amb un bug millor.
Per tant, fins i tot si no pugessis l'extensió, quedaríem encara amb
la 20 i el problema seria igual. Tanmateix, jo no privaria als usuaris
del Thunderbird beta que el puguin tenir en valencià.

Els meus cinc cèntims,

El 7 de maig de 2013 13.24, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat>
ha escrit: