[Mozilla] Firefox per Android en català

diu maig 5 17:57:13 CEST 2013

Ep
Ignora la pregunta: ja veig en un missatge antic de la llista la
referència a aquesta conversa:
<https://groups.google.com/d/msg/mozilla.dev.l10n/cwRDAt_Wml8/6ZNj7vaCn6kJ>
I que el tema de no afegir-hi més llengües és per tal que no provoqui
una pèrdua de rendiment en iniciar el Firefox...
El fil era de fa gairebé un any... suposo que el tema no ha canviat?

Al 05/05/2013 17:40, En/na Jordi Serratosa ha escrit: