[Mozilla] Firefox per Android en català

diu maig 5 17:40:57 CEST 2013

Ep
Aquest és el que volia dir, sí :-)

Una pregunta: tenia entès que ara mateix el Firefox per Android del
Google Play no permetia afegir-hi paquests de llengua (per això havíem
de tenir un build apart).
Ara he instal·lat el Firefox BETA del Google Play i si configuro el
mòbil en Espanyol, veig la interfície en castellà... Si li poso català,
la interfície apareix en anglès...
Potser m'he confós i el problema no era que no es podien incloure
paquets de llengua...?

Al 05/05/2013 17:11, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: