[Mozilla] Propera versió

dij mar 28 21:11:06 CET 2013

Ep
Estic fent algunes modificacions als .po de l'Aurora al Pootle mateix
(sorry, ara veig tot aquest fil :-[   ).
Suposo que ja heu fet el push i que tot el que canviï no anirà a missa.
Estic fent força canvis al calendar (lightning), que hi ha un poti-poti
força bèstia.
En tot cas, quan acabi faré un crit per aquí.

Al 28/03/2013 18:01, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: